創造金錢肯定句 吸引力法則



每天早晚對著鏡子大聲讀2遍, 你的人生會有很大轉變!

**聆聽內在指引,迎接生命中的金錢與豐盛**
我喜愛並以我創造的每一件事為榮。
I love and honor everything I create.  
我藉由改變自己而改變周圍的世界。
I change the world around me by changing myself.
我用愛與正面的態度做每件事情。
I bring love and a positive attitude to everything I do. 
我輕鬆而不費力地創造我想要的一切。
I create what I want easily and effortlessly.
我吸引好事,它也吸引我。
I am magnetic to my higher good and it is magnetic to me.
當我踏上道途,我被豐富地供給所需的一切。
I am abundantly provided for as I follow my path. 
我知道自己的價值,我以自己的價值為榮。
I know my value. I honor my worth. 
人們重視並尊重我的工作。
People value and honor my work. 
我總是給出最好的。
I always give my best.
我花的每一分錢都增加社會的財富,它會倍增回到我身邊。
All the money I spend enriches society and comes back to me multiplied.  
我花用與賺取的金錢都帶給我喜悅。
 All the money I spend and earn brings me joy. 
我在身邊環繞能顯示我的活力與能量的事物。
I surround myself with things that reflect my aliveness and energy.  
我欣賞『我是』與『我有』的一切。 
I appreciate all that I am and all that I have.
我欣賞自己,我感謝生活的美好。 
I appreciate myself. I give thanks for my wonderful life.
我開放去接受。
I am open to receive.
我給別人的也是送給自己的禮物,我付出時便收獲。
Everything I give to others is a gift to myself. As I give I receive.
我送出的禮物能夠帶給別人好處和力量。 
Every gift I give serves and empowers other people.
每一樣我送出的禮物都能榮耀並認出別人真正的價值。
Everything I give others honors and acknowledges their worth. 
我對自己慷慨大方。 
I give generously to myself. 
我盡力用我的言語和行為服務別人。
I serve others to the best of my ability in all I say and do.
每一次的能量交流我都體驗清晰與和諧。
I experience clarity and harmony in all my energy exchanges.
我所花的每一分錢都感覺很好。
I feel good about all the money I spend.
我總是被指引到更高的解答。
I am always being guided to the higher solution. 
我聽從心的智慧。
I listen to the wisdom of my heart.
我總是幫助別人成為贏家,別人贏了,我也贏了。
I always look for ways to make the other person a winner; as I help others win, I win as well.  
我生活的每個面向都很豐盛。
I have abundance in every area of my life. 
我的繁榮富足也讓別人富足。
My prosperity prospers others. 
每一個人的成功都幫助我成功。
Everyone’s success contributes to my success.
我送出祝福期望別人更加豐盛。 
I send others thoughts of their increased prosperity.
我的金錢是帶給自己和別人好處的源頭。 
My money is a source of good for myself and others.
我的存款像磁鐵一般為我吸引更多財富。
My savings act as a magnet to draw more money. 
我的經濟獨立而自由。
I am financially independent and free. 
我的財富是等待命令為我在生活中創造美好的能量。 
All my money is energy awaiting my command to create good in my life.
我的財富為我創造更多豐盛,喜悅與活力。
All my money is working for me to increase my abundance, joy, and aliveness.
我選擇活出豐富的人生。 
I choose to live an abundant life.  
我愛我自己。
I love myself. 
一切都是最好的安排。
Everything is well happened. 

留言

這個網誌中的熱門文章

[治癌奇蹟] 唸藥師佛的感應 - 老爸治療康復之路-告別腫瘤!

李居明 搬屋入伙行好運 (潮爆開運王筆記)

樂嘉性格色彩測試 [完全版]-詳細解說